закуски

Вероятно вече знаете, че протеинът е важен. За да се сдобиете с нужното ви количество, трябва да го включите във всяко свое хранене. Това е и едно от условията за максимален синтез на мускулен протеин.

По-просто казано, ако приемате протеин през целия ден ще поддържате мускулната си маса в добро състояние и ще извлечете всички ползи от силовите тренировки.

Закуската е най-важното хранене за деня. И ако тя е с високо съдържание на протеини, това ще бъде от полза не само за здравето на мускулите, но и за хормоните на ситост, регулирането на глюкозата и стабилността на енергията през целия ден.


Яйцето - идеална храна на сила и здраво тяло

Естествено, протеиновите шейкове и бърканите яйца в един момент писват. Затова сме ви подготвили няколко идеи за закуска с високо съдържание на протеин, с които можете да започнете пълноценно деня си.

1. Протеинови бананови палачинки

Тези вкусни бананови протеинови палачинки се приготвят бързо и лесно. Нужни са ви овесени ядки, чиа, яйца, банан, екстракт от ванилия, бакпулвер, канела, сол. Слагате всички съставки в блендера, след това запичате от двете страни на загрят тиган и за броени минути имате готова перфектната закуска.

2. Сандвичи с плосък хляб

Този лесен сандвич черпи протеин от своя пълнеж. Яйца, моцарела, малко зеленчуци за допълнителни хранителни вещества и фибри за още красота. Изключително вкусен и супер лесен за приготвяне. Можете да го ядете не само за закуска, но и по всяко време на деня.


3. Яйчени хапки

Тук можете да развихрите въображението си. Нужни са ви само яйца и форма за мъфини. Оттук-нататък сте вие: шунка, филе, кашкавал, пармезан, сирене, зеленчуци и любимите ви подправки. Можете да сложите, каквото си поискате. Задушете предварително зеленчуците, разбъркайте всички продукти, намазнете формата за мъфини, изсипете сместа и запечете до готовност на фурна. Voilà!

4. Овесени ядки с плодове

Овесените ядки са фантастична и здравословна закуска с много фибри, а добавянето на няколко ключови съставки наистина може да повиши съдържанието на протеин. Добавете обезмаслено мляко, пресни или замразени плодове, една лъжица мед, малко орехи и се наслаждавайте на вкуса.



Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.