Един от най-известните бирени брандове в световен мащаб обяви началото на кампанията си за отговорна консумация – „Когато шофираш, никога не пий“, която тази година е с участието на бившите шампиони от Формула 1, баща и син – Кеке и Нико Росберг.
Рекламата обръща внимание, че колкото и уверен шофьор да си, най-добрият зад волана е винаги този, който не пие преди да се качи в колата.
Сюжетът на кампанията разказва за съревнованието в семейството, което се случва между двамата по време на дейности като тенис и риболов.
Идеята за кампанията е вдъхновена от проучване какво кара хората да шофират пили. Резултатите показват, че прекомерната самоувереност при шофиране след консумация на алкохол е ключова причина за управление на автомобил в нетрезво състояние. Изследването също разкрива, че навлизането на безалкохолни алтернативи повлиява положително на поведението на шофьорите.
Джанлука ди Тондо, старши бранд директор на коментира: „За да въздействаме положително чрез нашата кампания „Когато шофираш, никога не пий“, изследвахме в дълбочина какви са причините за шофиране в нетрезво състояние. Нашето проучване на световно ниво разкри, че дори когато хората нямат намерение да шофират след като са пили, в момента в който трябва да вземат решение, добрите намерения отстъпват пред изкушението.
Тези заключения ни дадоха възможност да насочим по-добре маркетинг усилията си за постигане на истински принос, разработвайки нова комуникационна кампания, която се фокусира върху първопричините за шофиране в нетрезво състояние“.
© Мустак е мъжката зона, която диктува правилата и дава думата на силния пол. Това е мястото на джентълмените от XXI век. Те спортуват, флиртуват, забавляват се… живеят на пълни обороти. Те шофират, обичат, печелят и губят! Те са съпрузи, бащи и приятели!