Ducati решиха да оттеглят остарялата гама на Multistrada 950 за 2022 и го замениха с нова по-лека и достъпна гама Multisrtada V2. Моделът ще бъде с мощност от 47 к.с. и може да бъде каран от притежателите на категория А2.
Въпреки че изглежда много подобно на своя предшественик, по-лекият с 5 кг V2 получава най-новия двигател 937cc Testastretta V-twin, произвеждащ 113 к.с. и въртящ момент от 72.3 фут-фунта.
Сгънат в същата тръбна стоманена решетка, това е актуализирана версия на агрегата, която вече се намира в 950. Също така се използва и от последните модели на Monster, Supersport 950 и Hypermotard 950.
Големи подобрения има и в електрониката на мотоциклета. Тя включва антиблокираща спирачна система (ABS), тракшън контрол по завоите, контрол на сцеплението и четири режима на каране. Това е възможно благодарение на шестоосен IMU система на Bosch.
Благодарение на новия съединител общото тегло на машината е с 1.5 кг по-малко. Останалата част от намалената маса идва от огледалата, произведени от Multistrada V4, предните спирачни дискове и джантите със спици, което са с 1.7 кг по-леки и отново идват директно от V4. Така общото тегло на мотора е 199 кг.
Мирослав е фен на моторните спортове, като Ферари и Дукати са му фаворити. Обича футбола и играта на Барселона и Астън Вила. Слуша рок, а любимите му групи са Beartooth, Of Mice & Men, Khanъ, Антифриз. Пише и чете.