Abarth представи първия си напълно електрически модел, базиран на Fiat 500e. Външността е сериозно променена, макар че сигурно ще има полярни мнения.
Това е допълнено от спортна настройка на шасито и по-мощен електромотор. Доколкото 155 к.с. могат да се нарекат висока мощност.
Има и още нещо, което би подразнило феновете на класическите Abarth-и: функцията Sound Generator за изкуствен звук, която пуска запис на бензинов Abarth. За щастие това може да се изключва!
Жълтият хотхеч се задвижва от електромотор със 155 к.с. и 235 Нм. Това е с едва 35 к.с. и 15 Нм повече от стандартния Fiat 500e и е с 10 к.с. по-малко от бензиновия Abarth 595 (който ще може да се купи още само една година). Ускорението до 100 км/ч вече се случва за 7 секунди.
И ако тези 155 к.с. ви се виждат много, то режимът Turismo намалява мощността до 136 коня, а въртящия момент – до 220 Нм. Това осигурява по-приличен пробег с едно зареждане на 42-киловатчасовата батерия – вероятно около 300 км.
Пълната мощност е налична при Scorpion Street, а най-бърз малкият Abarth ще бъде в третия режим Scorpion Track. Той наточва колата на макс, но за сметка на пробега.
Споменатата батерия с капацитет 42 кВтч се зарежда с мощност до 85 кВт. Така 80% от заряда е наличен за 35 минути. Abarth 500e започва със специалната серия Scorpionissima, ограничена до 1949 екземпляра в чест на годината на създаване на компанията. Тя идва само в два цвята – Acid Green (от снимките, на нас повече ни прилича на жълто, но окей) и Poison Blue.
DizzyRiders.bg е медия и общност за всички, които споделят емоцията от движението с различни превозни средства. За нас Движението е в кръвта ни.