При първите си два месеца на пазара Москвич 3 – първият нов модел на руската марка, който по същество е версия на китайския JAC JS4 със сменена емблема – отбеляза невероятно ниски продажби.
Оказва се, че двуцифреното число доставени автомобили ще трябва да се върнат още веднъж в сервизите далеч преди да е необходимо тяхното първо техническо обслужване.
Проблемът не е голям, а и е някак напълно очакван – когато в едно уравнение замесиш китайски продукт и руска инженерна мисъл, можеш спокойно да очакваш различни гафове на всички нива.
Първият такъв, който лъсва от руските медии, са непреведени или грешно/объркващо преведени менюта по дисплеите на модела. Не знаем какви са конкретните примери за такива неточности, но се съобщава за необходимост от обновяване на софтуера.
Това обаче не може да стане по въздуха, както при голямата част от съвременните автомобили. Тоест, всеки, вече закупил си Москвич 3 в Русия (колкото и малко да са тези хора), ще трябва да посети доброволно сервизите на марката, за да бъде направен опит да бъдат изчистени грешките с качването на нов софтуер.
От подробен репортаж в Drom.ru разбираме, че първото обновление не е отстранило всички грешки и липси и най-вероятно вече се работи по още една версия на кода.
DizzyRiders.bg е медия и общност за всички, които споделят емоцията от движението с различни превозни средства. За нас Движението е в кръвта ни.