Новото Porsche 911 Carrera T идва с 385 к.с. и 7-степенна ръчна кутия. И без задни седалки, които така или иначе стават само за деца и багаж.
Но какво е Porsche 911 T? Представете си го като най-базовото 911, но серийно оборудвано с неща, които го правят по-динамично за каране и които принципно или се предлагат срещу доплащане, или въобще не се предлагат за най-слабия двигател.
Последният е идентичен с този на Porsche 911 Carrera – 3-литров 6-цилиндров боксер с две турбини, 385 к.с. и 450 Нм. (450 к.с. и 530 Нм при Carrera S). Ускорение от 0-100 км/ч за 4,5 сек и максимална скорост 291 км/ч.
Стандартно колата идва със 7-степенна механична скоростна кутия, но опционално може да се поръча 8-степенна PDK. С ръчката колата тежи 1470 кг, най-лекото 911, с 35 кг по-малко от базова Carrera с PDK.
Друго? Без доплащане получавате по-ниско с 10 мм активно окачване PASM, т.н. Sport Chrono пакет, механичен диференциал с ограничено приплъзване отзад и Porsche Torque Vectoring система. При желание и доплащане, Porsche ще ви сложат и система за завиване на задните колела.
Екстериор? Интересни лепенки, серийни 20/21-инчови джанти отпред/отзад, с гуми 245/35 и 305/30, както и черни единични ауспухови накрайници. Те издават също „безплатната“ спортна изпускателна система.
Вътре „подарък“ за Carrera T са GT воланът, ел. седалките Sports Seats Plus и още няколко неща, като срещу доплащане може да добавите разширен кожен пакет, карбонови седалки и други работи, с които вероятно ще изравните масата на колата със стандартната Carrera.
Цената? В Германия Porsche 911 Carrera T започва от 123 845 евро или 242 216 лв. За сравнение, у нас базовата Carrera стартира от 228 480 лв., а началната цена на Carrera S е 258 756 лв.
DizzyRiders.bg е медия и общност за всички, които споделят емоцията от движението с различни превозни средства. За нас Движението е в кръвта ни.