Facebook променя условията си и разяснява използването на потребителски данни след дискусии с европейските институции. Европейската комисия и органите за защита на потребителите приветстваха актуализираните условия и услуги на социалната мрежа.
Сега те ясно обясняват как компанията използва данните на своите потребители, за да развие дейностите, свързани с профилирането и да насочи рекламата си за финансиране на своите проекти, информира „Евронюз“.
Новите условия уточняват какви услуги Facebook продава на трети страни, основаващи се на използването на техните потребителски данни, как потребителите могат да затворят профилите си и по какви причини акаунтите могат да бъдат деактивирани. Тези нововъведения идват като цел да се постигне пълно разкриване на бизнес модела на Facebook на всеобхватен и опростен за потребителите език.
В резултат на скандала с Кеймбридж Аналитика и вследствие на разследването на платформите за социални медии през 2018 г. Европейската комисия и националните органи за защита на потребителите поискаха от Facebook ясно да информира потребителите как се финансира социалната мрежа и какви са приходите от използването на потребителски данни. Те поискаха и платформата да приведе останалите условия в действие в съответствие със законодателството на ЕС за защита на потребителите.
© Мустак е мъжката зона, която диктува правилата и дава думата на силния пол. Това е мястото на джентълмените от XXI век. Те спортуват, флиртуват, забавляват се… живеят на пълни обороти. Те шофират, обичат, печелят и губят! Те са съпрузи, бащи и приятели!