При освежаването на модела, в средата на жизнения му цикъл, Nissan въвежда отново жълт цвят на екстериора на своя градски кросоувър Juke. Освен това дизайнерите и инженерите на Nissan са направили значителни промени в интериора на Juke, за да подобрят комфорта и усещането на водача и спътниците му.
Интериорът се радва на преработени централна конзола и инструментално табло, нови материали, тапицерии и подобрено изпълнение. А възможността за свързаност на автомобила е обновена с по-голям сензорен екран и допълнителни функции.
Новият жълт цвят се различава като нюанс от предлагания в предишното поколение. Той е малко по-блед, придавайки по-модерен и въздействащ вид на автомобила. Когато е съчетан с новото ниво на оборудване N-Sport, въздействието на новото жълто се засилва още повече от контраста с черния покрив, огледалата за обратно виждане, вложки в арките на колелата, радиаторната решетка и А-, и В-колоните. Цялостният ефект повишава естественото визуално въздействие на Juke като добавя привкус на дързост и динамика в поведението.
Централния инфоразвлекателен екран вече е с по-голям размер. Сега той е 12,3 инча и е наклонен с 8° към водача, не само за да се постигне удобен обхват на сензорните бутони в далечния край на екрана, но и за да се подобри усещането за кокпит, което собствениците на Juke наистина харесват. Когато шофьорът се настани удобно зад волана, той ще оцени новия, по-гладък материал, наподобяващ кожа, който изглежда по-изчистен и също така е по-удовлетворяващ на допир.
Отвъд волана комбинираният уред, в който се намират панелите, показващи скоростта и друга ключова информация, вече е с 12,3-инчов цифров TFT екран. Той е с висока разделителна способност (1920 x 720 пиксела) позволява на водача да конфигурира дисплея така, че да получава комбинацията от информация според собствените си предпочитания. Изгледът на комбиметъра може да се променя между две различни основни оформления, като класическото оформление показва два циферблата и централно пространство, съдържащо допълнителна информация.
Алтернативно, „подобреното“ оформление представя скоростта на движение по пътя и оборотите на двигателя, които се показват на двойка циферблати, които са наклонени и дават триизмерна перспектива. Това позволява по-голямо централно пространство, където може да се показва допълнителна, полезна информация. В централната част между циферблатите водачът може да следи навигационни указания, включително карта, както и информация за разхода на гориво, аудио информация, ефективността на екологичното задвижване, налягането в гумите и друга ключова информация.
Органите за управление на дисплея са разположени удобно на волана. Освен това инфоразвлекателната система се радва на подобрено разпознаване на глас и възможност за „разбиране на естествен език“. Това предоставя на системата по-широк набор от фрази и изрази, които системата може да разбере като команда, без да обръща внимание на колебанията или паузите.
С актуализацията на Juke стандартно се монтира система за предупреждение при напускане на лентата. Аварийното поддържане на лентата е опция, но е стандартно за версиите от Tekna нагоре. Тя следи позицията на Juke в лентата за движение на магистрала, например, и при доближаване на маркировката, в някоя от двете посоки, ще се задейства вибрация във волана, за да привличане вниманието на водача. При липса на реакция от негова страна автомобилът ще се намеси и ще коригира посоката, за да запази траекторията на автомобила в лентата.
Под капака на неелектрифицирания вариант на двигателя за JUKE е ефективен 1,0-литров трицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор DIG-T. Той е компактен и лек, като придава на Juke усещането за забавление при шофиране, който собствениците очакват. Той генерира 117 к.с. и 180 Нм въртящ момент (200 Нм с функцията за завишен въртящ момент). Наличен с 6-степенна механична или спортна 7-степенна трансмисия с двоен съединител (DCT) и превключвател на режимите на шофиране (Eco, Standard, Sport). Водачите могат без усилие да съчетаят стила си на шофиране с всеки сценарий за максимално забавление на пътя.
DizzyRiders.bg е медия и общност за всички, които споделят емоцията от движението с различни превозни средства. За нас Движението е в кръвта ни.
Коментари