Най-честите грешки, които допускате в тренировките си за корем

корем

Добре оформените коремни мускули са мечта за мнозина и в същото време най-трудни за постигане.

Тук ще се съсредоточим върху грешките, които допускате и които пречат на плочките ви да видят бял свят. Коригирайки ги, ще постигнете много по-добри резултати и то за по-кратко време.

И не забравяйте, че за появата им допринасят не само упражненията, но и начинът ви на хранене. Да минем към грешките.

1. Прехвърляте натоварването към тазобедрените стави

Редица коремни упражнения като коремни преси, обратни коремни преси или повдигане на крака включват сгъване на тазобедрените стави. Доста често, при по-слаби коремни мускули, тазобедрените стави поемат цялото натоварване от тези упражнения. Това води до болки в кръста. Можете да се справите с проблема като се фокусирате изцяло върху корема си, когато правите такива упражнения. Само тази промяна в мисленето ви може да направи чудеса с вашите резултати.

2. Разчитате само на коремни преси

Коремните преси далеч не са единственото и най-ефикасното упражнение за оформяне на коремни мускули. Включете в тренировката си упражнения като руски туист, различни видове планк, ножици, велосипедни коремни преси.

3. Пренебрегвате корема или гледате на него като на специална зона

Тук грешките на хората ги разделят в два типа: такива, които изобщо не тренират коремните си мускули и такива, които ги тренират напълно различно от другите мускули. Въпреки че коремът участва при изпълнението на почти всяко упражнение, това не означава че не трябва да му се обръща никакво внимание. Коремните мускули са мускули като всички други и заслужават да имат място в тренировъчния ви план. Но някои хора ги натоварват няколко пъти седмично или включват упражнения за корем след всяка своя тренировка. Тренирайте корема си като всяка друга мускулна група: отделяйте му достатъчно внимание, но и го оставяйте да почива.



Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *