Храните, които няма да добавят килограми към теглото ви

Храните, които няма да добавят килограми към теглото ви

Колкото повече си седим вкъщи, толкова повече ядем. Сигурни сме, че почти всички са забелязали тази несправедлива закономерност.

Стомахът по-често ни изпраща сигнали, а единственият начин да избегнем хладилника е, ако той просто не съществува.

Въпреки това, има храни, които биха спрели тези сигнали за по-дълго и които можем да похапваме без огромни угризения. Ето ги и тях.

1. Авокадо и домати

Авокадото съдържа много мастни киселини и фибри и засища за дълго. Доматите са перфектната му комбинация, защото са нискокалорични и поддържат здравословното кръвно налягане.

2. Кисело мляко

То е с високо съдържание на пробиотици, калций и протеин. Не купувайте млека с плодови вкусове. Просто добавяйте пресни плодове или ядки.

3. Бадеми

Те намаляват риска от сърдечни заболявания и можете да ги комбинирате и със сладко, и със солено.

4. Извара

Тя е сред най-пренебрегваните храни, а е страшно полезна. Съдържа протеин и също може да си я направите сладка или солена.

5. Нахут

Той е сред най-здравословните бобови растения и включва всяка аминокиселина, необходима за мускулния растеж. Можете да го изпечете със сол или червен пипер и да забравите за чипса.

6. Горски плодове

Те са с ниско съдържание на калории, но за сметка на това съдържат много фибри, витамини и минерали.



Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *