мускулната треска
Евтини самолетни билети

Ако пролетта е моментът, когато започвате да мислите за диетата, упражненията и подготовката за летния сезон, със сигурност сте наясно, че спортът ще промени формата на тялото ви.

Храненето обаче ще бъде основният му съюзник, пише БГНЕС.

Тези, които искат да натрупат мускулна маса, трябва да заложат на пилешкото и говеждото месо, тъй като те са богати на протеини и са чудесни за натрупване на впечатляваща мускулна мас, твърди сръбският „Политика“.


протеини

Пилешко

За да изградите мускулна маса, яжте храни, които съдържат протеини без излишни мазнини. Пилешкото месо е точно такова.

Говеждо месо

Говеждото месо е с високо съдържание на протеини, но тъй като то може да съдържа много мазнини, е препоръчително да избирате немазни парчета.

Тофу

100 грама тофу съдържа 8 грама протеини и само 75 калории и засища за дълго време.


Ориз

Твърди се, че в тренировъчен ден трябва да изяждате една средна чиния варен ориз заради невероятната му роля в изграждането на мускулна маса.

Яйца

Яйцата са задължителна част от храненето на тези, които искат да изградят мускулна маса. Яйцата съдържат 13 грама протеини и имат най-висока биологична стойност в сравнение с други храни.

Риба тон

Рибата тон е ненадминат източник на протеини.

Ензим в авокадото убива раковите клетки

Авокадо

Считано за отличен източник на здравословни мазнини поради високото си съдържание на калории, авокадото е чудесно допълнение към салатите. То е богато на фибри, витамини и минерали. От него могат да се приготвят вкусни пастети за сандвичи.

Фъстъчено масло

Две супени лъжици фъстъчено масло съдържат повече от 8 грама протеини, почти 2 грама фибри, 208 милиграма калий, повече от половин грам желязо, 24 микромилиграма фолиева киселина, 188 калории и 3 грама захар. Маслото е богато на антиоксиданти и с високо съдържание на мононенаситени мазнини, които намаляват риска от сърдечносъдови заболявания.

Бадеми

Всеки, който иска да изгради мускулна маса, трябва да яде бадеми. 100 грама бадеми съдържат 21,2 грама протеини и 11,8 грама фибри.



Коментари

Свързани: